14 resultater funnet med et tomt søk
- RUUD Executive | Rekruttering, leder- og styreutvikling | Oslo
I RUUD Executive rekrutterer vi ledere og toppledere, vi finner ikke bare rett leder, men vi er også "gatekeeper" for de gode folkene. Vi driver med styrerekruttering, lederutvikling og hjelper selskaper med videre vekst. Vi hjelper mennesker og organisasjoner til å nå sitt fulle potensiale! EXECUTIVE SEARCH INTERIMLEDELSE STYREREKRUTTERING Vår posisjon og verdipyramide RUUD Executive er et premium Executive Search-selskap med definerte verdier nedsatt i vår verdipyramide. Vi er ærlige, profesjonelle og samspillende. Vi er tett på og bryr oss om våre kunder og kandidater. Vi ønsker også å bidra til utvikle norsk nærings- og samfunnsliv gjennom vår visjon: Fremragende Lederskap Les mer om oss Våre områder EXECUTIVE SEARCH INTERIMLEDELSE STYREREKRUTTERING RUUD Executive har ansatt 60 toppledere siste 3 år og er et kompetent tverrfaglig team i Norge på Executive Search og Ledertjenester. Vi har rådgivningskompetanse fra markedsledende konsulent– og rekrutteringsmiljøer i Norge og Norden. I tillegg har vi toppleder- og ledererfaring fra konsern ned til selskapsnivå fra ledende selskaper som Orkla og Nycomed. Vi er eksperter på utvalgte bransjer og rekrutterer ledere på øverste nivå og styre, samt identifiserer og rekrutterer ledende talenter. RUUD Executive hjelper mennesker og organisasjoner til å nå sitt fulle potensiale. Vi har en forretningsorientert, verdiøkende og langsiktig tilnærming samt er vi like opptatte av våre kandidater som våre kunder. Som et bevis på dette, er vi stolte over at 95% av kundene våre kommer tilbake til oss. Mange selskaper rekrutterer fortsatt viktige styreposisjoner gjennom primært eget nettverk, dette sikrer imidlertid ikke at den best kvalifiserte kandidaten blir satt inn. Vi bruker anerkjent search-metodikk i styrerekruttering og sikrer at vi finner den best kvalifiserte kandidaten. Styreevaluering gjennomføres basert på strukturerte intervjuer og analyser etter et system for objektiv styreevaluering. Dette følges opp gjennom forslag til aktiviteter som forbedrer styrets sammensetning, kompetanse og prosesser. I følge Norsk Utvalg for Eierstyring og Selskapsledelse (NUES), bør en styreevaluering gjennomføres årlig. God eierstyring og selskapsledelse styrker tilliten til selskapene og bidrar til økt verdiskaping over tid. Det vil være i tråd med god praksis å benytte en ekstern leverandør. Evalueringen følges opp og det iverksettes en egen utviklingsplan for styret med milepæler for verdiøkning av styrets arbeid. Styresøk gjennomføres på vegne av eiere og valgkomiteer. Vi starter med en grundig forundersøkelse der vi sammen med oppdragsgiver definerer det aktuelle behovet og tydeliggjør krav til kompetanse. Søksarbeidet gjennomføres etter en nærmere analyse, aktivering av nettverk og aktuelle kilder. Kvalifiserte kandidater evalueres nærmere og vi anbefaler løsning. RUUD Executive har en base med mer enn 10 000 kandidater og kan med det sørge for plassering av en interimløsning som passer deres behov. Vi er tilgjengelige for sparring for interimkandidaten gjennom hele interimeperioden, og følger opp begge parter slik at man til en hver tid sikrer kvalitet. I løpet av det siste året har vi hatt en rekke interimoppdrag innen produksjon, industri og bolig/bank. Vi er fleksible, og kan finne midlertidige løsninger mens vi leter etter permanente. Vi er eksperter på utvalgte bransjer. Vi har en langsiktig tilnærming, og er like opptatt av våre kandidater som av våre kunder RUUD Executive løser ditt umiddelbare behov innen interimledelse eller management for hire. Vi tilbyr ledere innenfor alle segmenter. Learn More Fokusområder RUUD Executive tilbyr Executive Search for små og mellomstore vekstselskaper med skaleringsbehov i Norge eller ute i verden. Vår ekspertise ligger i å hente og velge ut høytpresterende ledere og toppledere samt kompetente styrearbeidere til kravstore oppdragsgivere. Vi arbeider spesielt mot ambisiøse eiere som for eksempel private investeringsselskaper - PE, familieeide selskaper eller egenfinansierte gründere. Les mer om hva vi gjør Referanser fra kunder «RUUD Executive har bistått meg med Management Audit av toppleder og øvrig ledergruppe, rekruttering av ny toppleder samt andre nøkkelmedarbeidere. Jeg har vært godt fornøyd med det arbeidet konsulentene i RUUD Executive har utført. De fremstår som «hel ved» og engasjerer seg fullt og helt i oppdraget.» BJØRN HERLOFSEN Forhenværende konsernsjef Recover Nordic Teamet vårt Tor-Egil Ruud Managing Partner Martin Nordklev- Fredriksen Partn er Stig-Ebert Nils sen Styreleder Ole Ruistuen Kvikstad Business Support Mer om hvem vi er Be om et uforpliktende tilbud Våre partnere Vi kan løse internasjonale oppdrag gjennom vårt globale nettverk innen Executive Search, IESF – International Executive Search Federation som har mer enn 20 års ledererfaring innen Executive Search, strategi og organisasjonsutvikling. IESF er en av verdens største grupperinger innen Executive Search og består av 50 selskaper i 24 land. Les mer om IESF Innsikt #NewHire: IT Director Alliance HealthCare Norway Ny podkast: "Styrelederrollen i børsnotert konsern med staten som stor eier" med Eivind Reiten Hvordan fungerer styrelederrollen i Private Equity?
- ENGLISH | RUUD Executive
RUUD Executive is a Norwegian consultancy firm established in 2013. Our vision is to empower organizations and boards with outstanding leadership capabilities. We are the first choice for clients, giving high valued advice within organizational and leadership development and change, recruitment and strategic advisory. ABOUT RUUD EXECUTIVE RUUD Executive is a Norwegian consultancy firm established in 2013. Our vision is to empower organizations and boards with outstanding leadership capabilities. We are the first choice for clients, giving high valued advice within organizational and leadership development and change, recruitment and strategic advisory. We are a value-oriented company and trusted partner to our clients. We engage in the world`s sustainability agenda and contribute by focusing on our chosen UN sustainability goals. We combine our extensive experience with strong expertise and the latest scientific research. All our methods and tools are certified and scientifically based. Managing Partner Tor-Egil Ruud has over 20 years of experience within Executive Search, leadership and organizational change, from several national and international companies. He has conducted over 250 national and international assignments within Executive Search and recruitment. He has been client manager for 30% of the top 50 companies in Norway and for leading companies abroad. More information in Norwegian here REFERENCES RUUD Executive/Tor-Egil Ruud completed a Management Audit of our top management and middle management team. He also assisted in the recruitment of a new CEO and other key personnel. I am very pleased with the results. Tor-Egil is a skilled consultant who is fully dedicated in his client-work. BJØRN HERLOFSEN Former CEO Recover Nordic RUUD Executive had the responsibility of recruiting three Middle Managers for Circle K. I am very pleased with the outcome. Both the choice of candidates and the process itself were very successful. DALIP DEWAN Former CIO Circle K OUR SERVICES Through an agile and competent set up we help people and organizations achieve their full potential. We are a value-driven company, wishing to contribute to a better society for all. We work closely with our clients and believe in a long-term collaboration and partnership. Combining strategies from recruitment, development and change, RUUD Executive creates great success for our clients. We develop, recruit and change people and organizations. We always deliver on high-quality standards and empower outstanding leadership and sustainable growth for our ambitious clients. Using our core competence from business-oriented organizational development, we offer high valued services to company owners, the board, the top management and the organization itself. Our services are developed through years of market experience and international scientific research within organizational development. We combine modern and traditional methods to achieve the best results for our clients. Our services are divided into 3 main areas: FIND, GROW & CHANGE. FIND: The modern work environment demands increased amounts of flexible solutions. RUUD Executive offers digital solutions for recruiting manager roles and interim managers to temporary projects and turn arounds. We offer international recruitment assistance. GROW: Sustainable growth through the development of companies and people is crucial to staying competitive in the future. RUUD Executive offers development of managers and top management teams. CHANGE: In a time where change is constant and we are facing both huge sustainability and technological changes, it is important that companies and people possess a flexible and dynamic mindset. RUUD Executive offers strategy and change management services through a tight network of highly appreciated partners. More information in Norwegian here MANAGING PARTNER +47 408 57 488 ruud@ruud-executive.no Ole Ruistuen Kvikstad BUSINESS SUPPORT +47 482 58 107 ork@ruud-executive.no Martin Nordklev-Fredriksen PARTNER +47 957 22 228 mnf@ruud-executive.no Stig Ebert Nilssen CHAIRMAN OF THE BOARD +47 958 86 541 sen@ruud-executive.no More information in Norwegian here MEET THE TEAM Tor-Egil Ruud Price offer Request a price offer here, and we will get back to you as soon as possible. Submit Thank you. We will answer you as soon as possible. APPLY FOR A POSITION Below you can browse through available positions in our recruitment portal. Browse positions here Read about GDPR in Norwegian here
- MEDLEMMER | RUUD Executive
Dette er en innloggingsside forbeholdt våre partnere og medlemmer. HVEM VI ER HVEM VI ER HVA VI GJØR HVA VI GJØR KONTAKT KONTAKT MEDLEMMER MEDLEMMER INNSIKT INNSIKT BÆREKRAFT BÆREKRAFT STILLINGER STILLINGER VELKOMMEN TIL VÅR MEDLEMSSIDE Dette er en innloggingsside forbeholdt våre partnere og medlemmer. Medlemssiden vil gi deg eksklusiv tilgang til spennende kurs, podkaster og artikler, samt siste nytt fra oss. Ta kontakt dersom du ønsker å bli medlem. Spør om pristilbud Kontakt en rådgiver
- GDPR | RUUD Executive
Vi i RUUD Executive bestreber kontinuerlig å etterleve alle gjeldende lover og forskrifter om vern av personopplysninger. Vi er opptatt av å beskytte og respektere ditt personvern og ønsker å være åpne om vår behandling av personopplysninger. Denne personvernerklæringen beskriver dine personvernrettigheter, våre rutiner for innhenting av personopplysninger og vårt ansvar for å ivareta disse rettighetene. PERSONVERNERKLÆRING Vi i RUUD Executive bestreber kontinuerlig å etterleve alle gjeldende lover og forskrifter om vern av personopplysninger. Vi er opptatt av å beskytte og respektere ditt personvern og ønsker å være åpne om vår behandling av personopplysninger. Denne personvernerklæringen beskriver dine personvernrettigheter, våre rutiner for innhenting av personopplysninger og vårt ansvar for å ivareta disse rettighetene. RUUD Executive følger følgende prinsipper for å beskytte dine personopplysninger: Vi samler ikke mer informasjon enn det som er nødvendig. Vi bruker ikke dine opplysninger til andre formål enn de som er angitt. Vi beholder ikke dine opplysninger dersom det ikke lenger er nødvendig. Vi gir bare dine opplysninger til tredjepartsklienter for de spesifikke formålene vi har oppført nedenfor. Du gir oss ikke dine personopplysninger ved å besøke hjemmesiden vår. 1. Lovlig grunnlag for personvernbehandlingen Vi behandler personopplysninger på grunnlag av samtykke og av legitime interesser, med bakgrunn i at denne behandlinger kan resultere i nye muligheter for kandidater i fremtiden dersom vi skulle motta relevante oppdrag der deres kunnskap og egenskaper er ønsket. 2. Hvilke personopplysninger kan innsamles? Kontaktinformasjon, herunder navn, e-postadresse, postadresse og telefonnummer. Opplysninger om utdanning og arbeidserfaring, herunder stilling, arbeidssted, varigheten av arbeidsforholdet, betingelser og eventuelle anbefalinger. Preferanser for fremtidig arbeid. 3. Hvordan samles personopplysninger? Det er frivillig å avgi personopplysninger til oss. Vi innhenter primært opplysninger fra deg direkte gjennom møte med våre representanter og ved annen elektronisk korrespondanse. Utover dette innhenter vi personopplysninger om deg gjennom følgende underleverandører. 3.1 Google Analytics Du kan besøke vår nettside uten å gi bort dine personlige opplysninger. Vi bruker derimot Google Analytics og Cookies for å forbedre vår service, brukeropplevelse og til å analysere hvordan nettstedet brukes. Bortsett fra din omtrentlige plassering, funnet ved bruk av din IP-adresse, er informasjon samlet inn av Google Analytics anonym trafikkdata, inkludert nettleserinformasjon, enhetsinformasjon, og språk. Vi bruker hovedsakelig denne informasjonen til å finne ut hvordan du finner og bruker vår nettside. 3.2 Microsoft Microsoft Office 365 er vårt samhandlingssystem og epostleverandør. Når du sender inn en CV til oss på mail, vil vi få tilgang til denne informasjonen, samt annen info gitt av deg. Det samme gjelder informasjon gitt ved kommunikasjon mellom oss i RUUD Executive og deg på et senere tidspunkt. 3.3 Kandidathåndteringsportal Vi benytter Recruitment Manager som søkeportal. Vi har dermed mulighet til å hente ut CV, søknader, attester og andre filer vedlagt, samt all informasjon du fyller ut ved registrering. Vi samler, behandler og lagrer vi informasjonen du har sendt oss til rekrutteringsrelaterte formål, for eksempel til å kontakte deg. I tillegg kan vi, med ditt samtykke, lagre opplysningene dine i en periode med det formål å vurdere deg for andre aktuelle fremtidige stillinger. 3.4 Skylagring Box og Sharepoint er våre skydeling- og fillagringssystemer. Vi bruker systemene til å lagre tilsendt informasjon, testresultater og annen relevant informasjon i forbindelse med oppdrag vi mottar. 3.5 Vurderingsverktøy Hogan Assessments, SHL og AON Assessment Solutions er tjenester for personlighets- og evnetesting som behandler kontaktinformasjon, samt testresultater for våre kandidater som har gjennomført personlighets- og/eller evnetester. 4. Formålet med behandlingen av personopplysningene RUUD Executive behandler dine personopplysninger først og fremst for å oppfylle våre kontraktsforpliktelser overfor våre kunder, samt for å skape relasjoner til de beste kandidatene over tid. For å utføre kredittkontroll og fakturering kan det være nødvendig for oss å benytte relevant personinformasjon. Vi benytter også personopplysninger i markedsøyemed. Blant annet kan vi sende ut invitasjoner til seminarer og workshops til flere av våre relevante klienter og kandidater. For å forhindre sikkerhetsavvik og eventuelle misbruk av våre tjenester, benyttes personopplysninger, dette for å sikre korrekt identifisering av brukerne av våre tjenester. Gjennom å benytte personopplysninger sikrer vi at det er rette vedkommende som benytter seg av våre tjenester. 5. Dine rettigheter I tillegg til det som fremgår av øvrige punkter i denne erklæringen, har du rett til innsyn i personopplysningene og nærmere informasjon om behandlingen av personopplysningene. Det kan også kreves at mangelfulle eller uriktige opplysninger blir rettet. Du har rett til å trekke tilbake samtykke til behandling av personopplysninger på ethvert tidspunkt. For personopplysninger som behandles på grunnlag av legitime interesser kan du motsette deg behandlingen. Dette gjøres ved skriftlig henvendelse til oss på post@ruud-executive.no. Henvendelser vedrørende legitime interesser må angi bakgrunnen for henvendelsen. For å kunne overholde forespørselen din, kan vi be deg om å bekrefte identiteten din. Vi vil oppfylle forespørselen din ved å sende kopien din elektronisk, med mindre forespørselen spesifikt angir en annen metode. For eventuelle senere forespørsler om tilgang, kan vi belaste deg med en administrativ avgift. Personopplysningene slettes når formålet med lagringen ikke lenger er til stede. Lagring kan også være nødvendig for en lengre periode som følge av annen lov eller offentlig pålegg. 6. Sikkerhet og beskyttelse av personopplysninger RUUD Executive ønsker å sikre sikkerheten til personopplysninger. Vi samler inn informasjon om deg, men sørger også for at informasjonen din er beskyttet mot uautorisert tilgang, tap, manipulering, forfalskning, ødeleggelse eller uautorisert avsløring. Dette gjøres gjennom passende tekniske og organisatoriske tiltak. 7. Når personvernreglene gjelder Disse personvernreglene gjelder for tjenestene som tilbys av RUUD Executive direkte via vår nettside. Vår nettside inneholder lenker til andre nettsteder. Når du blir omdirigert til et annet nettsted, er ikke lenger våre retningslinjer aktuelle. 8. Endringer I den grad det er nødvendig for å rette opp feil eller for å etterleve endringer i tjenestene eller nye tekniske eller juridiske krav, vil vi til enhver tid kunne endre denne personvernerklæringen. Endringer vil bli publisert på hjemmesiden vår under ”Personvernerklæring”. Ved endringer av større og betydningsfull karakter, vil særskilt informasjon gis. Dersom formålet med behandlingen endres vil nytt samtykke måtte innhentes. 9. Henvendelser Dersom du har spørsmål om eller er misfornøyd med vår behandling av personopplysninger eller ønsker å påberope deg en eller flere rettigheter etter gjeldende personvernlovgivning, kan forespørsel eller klage rettes til post@ruud-executive.no. Klage kan også fremsettes til Datatilsynet. Har du ytterligere spørsmål om RUUD Executives samling og lagring av personopplysninger, vennligst kontakt oss på: Telefon: + 47 408 57 488 E-post: post@ruud-executive.no Databehandleravtale DATABEHANDLERAVTALE RUUD Executive som databehandler og behandlingsansvarlig Hensikten med dette punktet er å regulere rettigheter og plikter i tråd med gjeldende norsk regelverk, herunder personopplysningsloven. Ytterligere etterstreber vi, RUUD Executive, å ivareta personvernforordningen med ikrafttredelse juli 2018 i Norge. RUUD Executive som databehandler RUUD Executive vil i noen tilfeller ha behov for å opptre som databehandler for våre kunder. Behovet oppstår ved tilsendelse av informasjon og personopplysninger fra kunde. I forbindelse med FIND og CHANGE kan det eksempelvis dreie seg om personlopplysninger om styre- eller ledergruppen, ansvarlig leder for den som skal ansettes eller informasjon om interne kandidater. I forbindelse med GROW og CHANGE kan det dreie seg om personopplysninger og informasjon om styre-, ledergruppen og andre ansatte. Personopplysningene vi har mulighet til å behandle er kontaktinformasjon, herunder navn, e-postadresse, postadresse og telefonnummer, opplysninger om utdanning og arbeidserfaring, herunder stilling, arbeidssted, varigheten av arbeidsforholdet, betingelser, og eventuelle anbefalinger, samt preferanser for fremtidig arbeid. Vi behandler ikke sensitive personopplysninger. RUUD Executive som behandlingsansvarlig RUUD Executive vil i flere tilfeller ha behov for å opptre som behandlingsansvarlig overnfor våre kunder. Behovet oppstår ved behandling og registrering av personopplysninger gjennom en tredjepart som fungerer som databehandler. Personopplysninger som overføres til oss vil ikke bli brukt til andre formål enn å levere oppdrag som avtalt. For å kunne gjennomføre oppdrag på vegne av våre kunder vil vi kunne samle inn, registrere, sammenstille, lagre og overføre personopplysninger på vegne av våre kunder. Våre kunder har, med mindre noe annet er avtalt eller følger av lov, rett til tilgang og innsyn i personopplysninger som behandles og systemene som benyttes til dette formålet. Vi plikter å gi nødvendig bistand til dette. Enkeltpersoner som omfattes av dette punktet kan fremme krav omfattet av dette punkt ved å kontakte oss, RUUD Executive. I slike tilfeller vil vi bistå ved etterkommelse av slike krav. Vi har taushetsplikt om informasjon og personopplysninger som vi får tilgang til under oppdrag med klient. Denne bestemmelsen gjelder også etter avtalens opphør. Samtlige, ansatte og underleverandører, som utfører oppdrag på vegne av oss, RUUD Executive, skal være kjent med våre avtale- og lovmessige forpliktelser, og oppfyllle vilkårene deretter. Vi har ansvar for å opplyse samtlige om behandling av personopplysninger, risiko ved behandling og håndtering av avvik. Vi er selv ansvarlige for brudd på dette punkt. Våre kunder aksepterer at vi benytter oss av underleverandører for behandling av personopplysninger. Disse har dermed rolle som databehandler. Per dags dato er underleverandører som har tilgang til personopplysninger Box, Sharepoint, Recruitment Manager, Hogan Assessments, SHL, AON Assessment Solutions, Microsoft Office 365 og Google Analytics. Vi skal sammen med våre kunder gjennomføre egnede tekniske og organisatoriske tiltak for å oppnå egnet sikkerhetsnivå i forhold til risiko. Vi plikter å gi være kunder tilgang til sikkerhetsdokumentasjon, slik at de kan ivareta sitt eget ansvar etter lov. Vi skal oppfylle de krav som stilles etter personvernreglene, og skal etter forespørsel kunne fremlegge bevis. Ved behov skal det gjennomføres sikkerhetsrevisjoner. Har brudd funnet sted, plikter både våre kunder og vi å opplyse den andre part om dette. Dette punktet gjelder så lenge vi behandler personopplysninger på vegne av våre kunder. Etter opphør av oppdrag plikter vi å tilbakelevere eller slette alle mottatte personopplysninger som omfattes av dette punkt etter skriftlig forespørsel fra kunde. Sletting eller tilbakelevering som foretas innen rimelig tid. Versjon 1.2. Sist oppdatert 12.01.21.
- BÆREKRAFT | RUUD Executive
Bærekraft og Corporate Social Value er integrert i RUUD Executive og en del av vårt DNA. Det er dypt forankret hos vår eier, styret, våre konsulenter og øvrige ansatte. Som et verdiorientert selskap med et langsiktig, bærekraftig perspektiv skal vi skape verdi i samfunnet vi opererer i. Fordi det lønner seg! HVEM VI ER HVEM VI ER HVA VI GJØR HVA VI GJØR KONTAKT KONTAKT MEDLEMMER MEDLEMMER INNSIKT INNSIKT BÆREKRAFT BÆREKRAFT STILLINGER STILLINGER RUUD EXECUTIVE SITT BÆREKRAFTSPERSPEKTIV Bærekraft og Corporate Social Value (CSV) er integrert i RUUD Executive og en del av vårt DNA. Det er dypt forankret hos vår eier, styret, våre konsulenter og øvrige ansatte. Som et verdiorientert selskap med et langsiktig, bærekraftig perspektiv skal vi skape verdi i samfunnet vi opererer i. Fordi det lønner seg! Vår bærekraftstrategi er tuftet på nøkkelverdier i RUUD-pyramiden; profesjonell, ærlig og samspillende. Vi legger vår identitet i å være et diversifisert team som tenker helhetlig og er tett på kunden. Det gjelder også i en samfunnsmessig kontekst. Vår misjon er å bidra til at organisasjoner, mennesker og samfunnet når sitt fulle potensiale. Vi leverer i henhold til 3P-modellen: People, Planet, Profit . Strategien henger nøye sammen med forretningsstrategien der bærekraft er identifisert som én av nøkkelfaktorene for suksess som rådgivere i et diversifisert og bærekraftig samfunn. Strategien skal bidra til at vi jobber helhetlig, langsiktig og systematisk med bærekraft. Videre skal den gjøre det synlig og tydelig overfor våre interne og eksterne interessenter hvordan vi som selskap jobber med bærekraft, og hvilke områder vi har fokus på. Vi har derfor valgt oss ut tre av FNs bærekraftsmål som vi velger å fokusere på i vår drift, strategi og utvikling. Vi bruker disse aktivt i vårt arbeid for å skape et mer mangfoldig og inkluderende samfunn. Målene vi har valgt å fokusere på er: For å fremme varig, inkluderende og bærekraftig økonomisk vekst, full sysselsetting og anstendig arbeid for alle, bestreber vi oss på å velge transparens i kandidatprosesser, hjelpe ressurser videre som ikke blir valgt med ærlige tilbakemeldinger, råd og tips, samt sørge for velfungerende prosesser. Dette skaper et godt klima og samarbeid i vårt leveranseområde. Vi følger alle krav og retningslinjer og bestreber oss på rettferdig utvelgelse ved gode metoder og tilbakemeldinger. Alle interessenter og samarbeidspartnere skal oppleve trygghet og høy kvalitet i våre prosesser. 8: Anstendig arbeid og økonomisk vekst Vi skal gjennom offentlige meningutsvekslinger, blogger, nyhetsartikler, egne seminarer og treffpunkt bidra til et mer bærekraftig, inkluderende, trygt og robust samfunn. Dette har gjort seg gjeldende gjennom våre seminarer i "Diversity"-serien. Vi streber etter å oppnå mangfold i deltakerlisten, slik at kompetanse fra ulike grupper i samfunnet løftes frem gjennom diskusjon og samhandling. Det er viktig at ulike stemmer høres. Som leder- og spesialistrekrutterer har vi et ansvar for å løfte frem og sette mangfold på agendaen. Mangfold er lønnsomt og gjør at alle talenter utnyttes. Vi setter mangfold på agendaen, både synlig og usynlig. I vårt første seminar i "Diversity"-serien, ble kjønnsbalanse og kompetent mangfold satt på agendaen og grundig diskutert. I artikkelen «Hvordan utjevne kjønnsbalansen permanent i norske styrerom og ledergrupper» skriver vår Managing Partner at forskning fra Marcus Noland i 2016 viser at det å ha dyktige kvinner i toppledelsen øker topp-og bunnlinje. Vår opplevelse er at det i rekrutteringsdiskusjonen med ansettelsesutvalg er mulig å påvirke oppdragsgivere. Det handler om å tørre utfordre kunden på en positiv måte. En samlet rekrutteringsbransje kan i diskusjoner med oppdragsgivere henvise til forskning og til fakta som konkluderer med at et likestilt arbeidsliv også bidrar til bedre business for selskap og styre. I vårt andre seminar i rekken ble kompetent mangfold tatt opp. I artikkelen «Der alle tenker likt, tenkes det lite» skriver vår Managing Partner at en undersøkelse gjennomført av Harvard Business Review konkluderte med at selskapene med høyest grad av mangfold i ledelsen var de mest innovative, med 19% høyere inntekt fra innovasjon og 9% høyere omsetning enn gjennomsnittet. De samme resultatene blir funnet i studier gjennomført av McKinsey , BCG og Deloitte . Det ble tatt opp at arbeidsplassen bør fungere som en refleksjon av samfunnet, der mangfold bør fungere som bedriftskultur fordi ulik kompetanse, kunnskap, ferdigheter, holdninger og personlighet må til for at ledergruppen skal ha tilfredsstillende operasjonell kraft. 11: Bærekraftige byer og samfunn FNs bærekraftsmål er verdens felles arbeidsplan for å utrydde fattigdom, bekjempe ulikhet og stoppe klimaendringene. Ingen aktør kan klare dette alene, og det er derfor viktig med samarbeid slik at vi sammen kan nå målene. RUUD Executive samarbeider med andre aktører for å skape et bærekraftig samfunn. Vi er en del av et stort globalt nettverk kalt AIMS International. Videre er vi partnere med nasjonale aktører. Våre interessenter er både bedriftseier, ledere, kandidater, kunder, styrer, samarbeidspartnere og interne krefter i vårt eget nettverk. Norge er et velstående land med lite forskjeller. RUUD Executive skal som en liten bedrift i Norge og globalt bidra til at verdenssamfunnet når sine mål! Som en liten aktør er vi oss bevisst at vi er en del av en større sammenheng og må bidra for at vårt samfunn skal bestå og videreutvikles som et bærekraftig, mangfoldig og godt samfunn for alle. 17: Samarbeid for å nå målene
- Interimledelse | RUUD Executive
Trenger bedriften deres midlertidig ledelsesstøtte? Interimledelse er løsningen. Hva er interimledelse? Interimledelse Interimledelse er midlertidig ledelsesstøtte som tilbys for å håndtere spesifikke utfordringer eller oppgaver i en organisasjon. Det gir dere tilgang til kompetanse og ekspertise på kort varsel, uten behov for langsiktige forpliktelser. Interimledelse gir raskt resultater! Vår gruppe av interimledere har en dokumentert historie. Med sin erfaring og ekspertise kan de umiddelbart sette seg inn i situasjonen og ta handling for å oppnå konkrete resultater som vil drive deres virksomhet fremover. Vi finner riktig interimleder Vår grundige prosess sikrer at vi finner den perfekte interimlederen for deres organisasjon og bransje. Vi tar hensyn til dine behov, mål og kultur for å matche dere med en kandidat som har riktig erfaring og kompetanse. Lei inn en erfaren interimleder fra RUUD Executive og få støtten for å lykkes. Fornavn* Etternavn* E-post Send Takk for forespørselen Få en uforpliktende vurdering
- Kontakt en rådgiver | RUUD Executive
Kontakt en rådgiver eller send oss en forespørsel om pristilbud. Kontakt en rådgiver Spør om pristilbud Spør om pristilbud Send oss en forespørsel om pristilbud, så kommer vi tilbake til deg så fort som mulig. Send inn Takk for din henvendelse. Vi vil svare deg så raskt som mulig. Spør om pristilbud Kontakt en rådgiver KONTAKT EN RÅDGIVER 408 57 488 / ruud@ruud-executive.no Tor-Egil Ruud Send inn Takk for din henvendelse. Vi vil svare deg så raskt som mulig.
- IESF | RUUD Executive
Som partner av IESF, er vi del av en av verdens største grupperinger innen Executove Search. IESF består av 50 kontorer på tvers av 23 land, og har til sammen flere enn 300 konsulenter. Gjennom samarbeid, årige samlinger og regelmessige allmøter holder vi oss oppdatert på verdensmarkedet til enhver tid. FORSIDE HVEM VI ER HVA VI GJØR KONTAKT OSS STILLINGER INNSIKT More Stolt partner av IESF Som partner av IESF - International Executive Search Federation, er vi del av en av verdens største partner-organisasjoner innen Executive Search. Med tilstedeværelse i 50 kontorer og 25 land er vi globalt siden 2002 kjent som "De lokale ekspertene", fordi vi forstår lokale markeder og deres spesifikke behov når det gjelder lederrekruttering. Vår rekrutteringsprosess er optimalisert for oppdragsbehovet der hvor klienten befinner seg. Gjennom samarbeid, årlige samlinger og regelmessige workshops holder vi oss også oppdatert på trender og globale endringer til enhver tid. Nettverket gir oss ikke bare en unik kilde til informasjon, det gjør det i tillegg mulig for oss å skreddersy løsninger til deg på tvers av landegrenser. Les mer IESF her.
- HVEM VI ER | RUUD Executive
RUUD Executive er et forretningsorientert HR-selskap som verdiøker virksomheter innen organisasjonsutvikling, lederutvikling & ledersparring, HR & rekruttering og endringsledelse og strategisk sparring. Hvem vi er HVEM VI ER RUUD Executive er et forretningsorientert HR-selskap som verdiøker virksomheter innen organisasjonsutvikling, lederutvikling & ledersparring, HR & rekruttering og endringsledelse og strategisk sparring. Vi er et verdiorientert selskap som er tett på kunder og oppdrag. Våre kunder opplever oss som kommersielle, og vi er opptatt av bærekraftig vekst og fremragende lederskap. Vi er engasjert i våre utvalgte FNs bærekraftsmål. Vi har lang erfaring og tung kompetanse forent med det nyeste innen forskning og metode. Vi bruker vitenskapelig baserte metoder og sertifiserte verktøy. Vi forstår det lokale, men har også internasjonal ekspertise gjennom våre globale partnere og kan derfor bistå våre kunder på en god måte både i Norge og ute i verden. Spør om pristilbud Kontakt en rådgiver FORSIDE HVEM VI ER HVA VI GJØR KONTAKT OSS STILLINGER INNSIKT More Referanser REFERANSER FORNØYDE KUNDER «RUUD Executive / Tor-Egil Ruud har bistått meg med Management Audit av toppleder og øvrig ledergruppe, rekruttering av ny toppleder samt andre nøkkelmedarbeidere. Jeg har vært godt fornøyd med det arbeidet Tor-Egil Ruud har utført. Han fremstår som «hel ved» og engasjerer seg 100 % i sitt virke.» BJØRN HERLOFSEN Forhenværende konsernsjef Recover Nordic Teamet vårt TEAMET VÅRT Tor-Egil Ruud +47 408 57 488 / ruud@ruud-executive.no / Tor-Egil Ruud er en forretningsorientert HR- og ledelsesrådgiver fra markedsledende rådgivningsselskap. Han har 20 års rådgivningserfaring i Norden innenfor strategisk HR, ledelse og rekruttering og innehar en helhetlig forståelse og kunnskap om hele fagområdet. Tor-Egil Ruud er en engasjert og profesjonell rådgiver opptatt av lederskap og menneskelig utvikling. Han er mulighetsorientert, hands on og dyktig på å motivere og utvikle team. Spør om pristilbud Kontakt en rådgiver Camilla Martin Nordklev-Fredriksen +47 957 22 228 / mnf@ruud-executive.no / Martin Nordklev-Fredriksen jobber som Partner i RUUD Executive. Martin har en Master of Science i Business Administration med dobbel spesialisering innenfor markedsføring mot B2C og B2B. Han har over 20 års erfaring på ledernivå i Norden innenfor FMCG og helserelatert virksomhet. Tidligere har han jobbet i Takeda (tidligere Nycomed), Orkla, DR. Fedon Lindbergs Klinikk, Eurodiet Scandinavia & Artic Healthcare. Hans kjernekompetanse ligger innenfor ledelse, salg og markedsføring. Spør om pristilbud Kontakt en rådgiver Markus Stig Ebert Nilssen +47 958 86 541 / stig.ebert.nilssen@wrec.no / Stig Ebert Nilssen er styreleder i RUUD Executive. Stig har sin bakgrunn som Executive Vice President i Orkla ASA og CEO i Orkla Care. Han har betydelig styreerfaring og mer enn 20 års toppledererfaring innenfor FMCG og helse i Norden. Han jobber i dag som investor og industriell rådgiver og innehar en rekke styreverv. Spør om pristilbud Kontakt en rådgiver Stig Ole Ruistuen Kvikstad +47 482 58 107 / ork@ruud-executive.no / Ole Ruistuen Kvikstad er utdannet lektor innenfor matematikk og jobber som Business Support i RUUD Executive på deltidsbasis ved siden av studier ved Handelshøyskolen BI. NETTVERK Når du arbeider med RUUD Executive vil du oppleve et engasjert miljø som brenner for å bidra med det lille ekstra for at du som menneske, leder eller oppdragsgiver skal lykkes. Vi arbeider mot en bredde av organisasjoner og sektorer. Ambisjonene våre er høye, og vi er fast bestemt på å bringe nye perspektiver til vår bransje og kunder, mens vi fortsetter å gjøre det vi elsker – koble forretning med suksessrike mennesker. RUUD Executive er et agilt og forretningsorientert rådgivningsmiljø som utøver kompetanse og kapasitet også ved tette partnere. Vi samarbeider med nedenstående samarbeidspartnere ved faste anledninger og mer adhoc med andre samarbeidspartner andre ganger. Nettverk Samarbeidspartnere SAMARBEIDSPARTNERE Stig Ebert Nilssen er en profesjonell CEO med betydelig styreerfaring og grunnlegger av investeringsselskapet WREC. Han har mer enn 20 års toppledererfaring innen FMCG og Health Care i Norden, med dokumenterte resultater. Stig har jobbet som toppleder i Orkla i 14 år, men har også erfaring som CEO i Collet Pharma (PE eierskap) og som divisjonsleder i Nycomed Pharma. Hovedfokus har vært på å bygge virksomheter, drive endringer, skape vekst gjennom systematisk innovasjonsarbeid og strukturelle grep. Han har ledet og gjennomført flere oppkjøp og vellykkete integrasjoner. Stig jobber nå med styreverv, som investor og som industriell rådgiver. I RUUD Executive bidrar han som strategikonsulent og business advisor på utvalgte prosjekter. Vår Managing Partner, Tor-Egil Ruud, er partner i Barnum Performance Leadership. Barnum er gjennom 60 år mest kjent for sitt lederskapskurs, ECL, en svært ineraktiv og eksperimentell prosess, der deltagerne oppdager og utvikler eget potensial. Diggle er et digitalt verktøy som er utviklet for å fasilitere endring, utviklingsprosesser, diskusjoner og workshops. Verktøyet bruker en pedagogisk tilnærming og er basert på dokumenterte metoder. Med Diggle lager du enkelt en sesjon, kjører den live eller individuelt, og analyserer funnene dine. Orgbrain er neste generasjons styre- og generalforsamlingsportal som gir deg alt du trenger for å organisere og holde orden på de sentrale prosessene i styrearbeidet. De gjør det enklere, sikrere og mer effektivt å sitte i styrer. Specifique er et konsulentselskap som jobber i skjæringspunktet mellom organisasjonsutvikling, endringsledelse og kommunikasjon. Specifique gir råd til store og små selskaper som har ett felles mål - å lykkes med endring. Specifique tror på endring gjennom læring og involvering, og at den beste tilnærmingen skjer gjennom refleksjon, diskusjon og erfaringsdeling.
- Lederrekruttering - Executive Search | RUUD Executive
Executive search Ta en prat med oss Trenger dere executive search-tjenester? Vår executive search er en spesialisert rekrutteringstjeneste som organisasjoner kjøper inn for å utføre ansettelse av høyt kvalifiserte kandidater til stillinger på toppleder- og executive-nivå. En velprøvde og vitenskapelig baserte executive search-metode sikrer at vi presenterer og ansetter kandidater som oppfyller de høyeste standardene for kompetanse, erfaring og personlig egnethet. Executive search-tjenesten vi tilbyr er en helhetlig tjeneste som kan dekke behov på alle nivåer. Vi liker å si at vi er «gatekeepers» for de gode topplederne. Rekruttere CEO? Rekruttere CFO? Rekruttere CMO eller CIO, eller kanskje rekruttere CTO? Vi bistår dere i ansettelsesprosessen og sikrer en sømløs overgang. Fra å identifisere potensielle topplederkandidater, til å gjennomføre intervjuer, teste, tilpasse og forhandle, vi tar hånd om alle aspekter av rekrutteringsprosessen, slik at dere kan fokusere på å styre «skuta» fremover. Vår executive search-tjeneste i deres topplederrekruttering: Trinn (1) Analyse og audits En sterk side ved våre executive search-tjenester er grundig due diligence. En forarbeidsprosess som analyserer organisasjonens konfigurasjon . Vi utfører audits, kvalitative intervjuer av interne og eksterne personer, vi får da et bilde av utfordringer, behov og muligheter. Og lager en plan som passer sammen med virksomhetens verdier og målsetninger. Trinn (2) Kandidatsøk Toppledersøk Forarbeidet og analysen danner grunnlaget for toppledersøket. Vi benytter oss av behovstilpasset søk. For noen organisasjoner kan det være aktuelt med konfidensialitetskontrakter og hemmeligholdelse av toppledersøket og executive search-prosessen. Fremragende toppledere leverer resultater, viser vei og skaper motivasjon. Dette er utgangspunktet for utvelgingen. Trinn (3) Rapport og anbefaling Anbefaling og ansettelse Vi kommer med en anbefaling, og ansetter med mandat fra kunden. Det å ansette en toppleder er en investering i organisasjonens videre vekst. Derfor gjelder det å treffe skiven og sikre 100 % leveranse av riktig person. Når organisasjonens nye toppleder er ansatt, følger vi opp innfasingen av kandidaten . Og er med i de første 100 dagene av ansettelsen. «Vi trenger en toppleder» Hvorfor velge RUUDs executive search? Nye innfallsvinkler fra profesjonelle innen topplederrekruttering Våre kunder pleier å ha et godt bilde av sine egne behov og utfordringer. Selv om dette er tilfellet, er vår erfaring at vår innfallsvinkel utenfra kan bidra til å sette ting i perspektiv. Vi bistår dere med gode råd og forslag som kan forbedre innsikten deres. Markedsledende rekrutteringsmetoder og nettverk Vi har de fleste relevante sertifiseringer. Og er forstått med markedsledende rekrutteringsmetoder som er vitenskapelig fundert. Med en base på 5000 kandidater og over 10 000 potensielle topplederkandidater. Og LinkedIn-nettverk med tilgang på over 100 000 profiler. RUUD har også over 16 000 følgere på sosiale medier. Effektive og gode kandidat- og kundeprosseser Vi tar hånd om hele prosessen slik at dere kan bruke tiden på on-going business og drift. Vi er veldig gode på analyse, personvurdering og attrahering. Våre dedikerte researchere har som spesialitet å finne rett toppleder, og bistå med vår ekspertise på alle nivåer av organisasjonen. 95 % gjenkjøp av våre executive search-tjenester siste året Hele 95 % av våre kunder valgte gjenkjøp i 2023. 100 % leveranse av toppledere, og en solid vekst på 60 % mot fjoråret. Vi er pålitelige rådgivere som kjenner ledelse og ledersøk på executive-nivå - vi har et tett og nært forhold til våre kunder fra start til etter kjøp av våre tjenester. Tenker langsiktig i vår tilnærming, men også på kandidat- og kundeopplevelsen Vi er like opptatt av våre kandidater som våre kunder. Og vi vektlegger kartlegging og kontinuerlig forbedring av kandidatreisen. Vår executive search-tjeneste sikrer også verdiøkende råd om prossesforbedring i organisasjonen og hva som kan gjøres bedre ved neste rekruttering. Samtidig består vi med ekstra tilsyn i innfasingen de første 100 dagene, for å sikre dere en vellykket ansettelse. Og vi er på standby så lenge vi trengs. Noen av våre tidligere kunder DALIP DEWAN Forhenværende CIO Circle K «RUUD Executive har hatt ansvaret for å rekruttere 3 lederroller for Circle K. Jeg er svært fornøyd med valget av kandidater og samarbeidet som sådan.» BØRGE HANSEN Director Consulting Services Atea Norge «RUUD Executive har gjennom flere år vært en solid rekrutteringspartner for Atea Norge. Tor-Egil Ruud har også vært innleid i en periode som rådgiver innen HR på blant annet strategisk kompetansestyring, lederutvikling og bygging av prosesser og rutiner. Vi har vært godt fornøyd!» ANITA D. MOE Group Insurance Risk Manager Veidekke ASA «RUUD har en god og veldokumentert rekrutteringsprosess. Det har vært et fint samarbeid. Tor-Egil har fulgt opp kandidater og oss på en god måte, og jeg er godt fornøyd med kandidaten som ble valgt.» Executive search Oslo RUUD holder til sentralt i Oslo, men rekruttere toppledere til organisasjoner i hele Norge. Og vi har et av landets ledende executive search-tjenester. Dessuten har RUUDs toppledersøk internasjonale tentakler. Vi er også med i International Executive Search Federation som norsk representant. Topplederrekruttering/executive search som ekspertise Grunnlegger og managing partner, Tor-Egil Ruud, har over tjue års erfaring innen rekruttering, executive search og ledertjenester fra flere nasjonale og internasjonale markedsledende selskaper. Sammen med Stig-Ebert, Martin og resten av RUUD, har han ansatt over 60 toppledere siden 2021. Tor-Egil har over 1000 oppdrag innen executive search og topplederrekruttering under beltet. Og i over 90 % av oppdragene, har han foretatt sine egne markedsundersøkelser, som har gitt kundene hans en mer effektiv og fruktbar rekrutteringsprosess. Dessuten var Tor-Egil en av de første i Norge til å bli sertifisert i bruken av psykometriske verktøy. Stig-Ebert Nilssen er en «profesjonell CEO». Ved siden av å være styreleder i RUUD, har han tidligere vært executive vice president i ORKLA ASA og CEO i ORKLA Care. Han har over tjue års erfaring fra styre- og CEO-arbeid i svært mange felt. Stig-Ebert er uten tvil en tungvekter innen executive search. Han jobber for tiden også som investor og industriell rådgiver og har flere styreverv. Våre fokusområder innen executive search: IT/tech/SAAS/digital Å gjennomføre executive search i IT-bransjen er kanskje mer krevende enn andre bransjer, med henblikk på bransjens harde konkurranse om de beste topplederne. Det er like stor etterspørsel på gode executives innen IT som det er på gode programmerere. IT-bransjen krever knowhow og rekrutterere som har velprøvd renommé innen topplederrekruttering. Vår executive search-tjeneste hjelper dere i å finne fremragende toppledelse som kjenner til IT-bransjen. Retail, detaljhandel på norsk språkdrakt, det er en bransje som krever en viss tverrfaglighet og god kunnskap om ulike segmenter av bransjen. Våre topplederrekrutterere har god erfaring fra ulike selskaper innen handel, som omsetter i milliard og hundre milioner type summer i året. Også innen retail er det krevende å finne de gode folkene. Det er da RUUDs executive search kommer inn i bildet, med kjennskap til de rette folkene, løser vi toppleder-problemet for dere. Retail Green tech innen industri og eiendom Vår executive search-tjenester har «green tech» som et fokusområde. I sfæren av green tech er etterspørselen etter innovative og miljøbevisste toppledere stor. Toppledere innen grønn teknologi-feltet bør ha solid bakgrunn innen eiendom, industri, teknologi eller beslektede felt, samt ha en dyp forståelse av miljøproblemer og bærekraft. Generelt sett har vår executive search-tjenste som mål å ansette toppledertalent som kan drive innovasjon, vekst og positiv miljøpåvirkning innen det stadig endrende feltet. Åpen for executive search i de fleste bransjer Tor-Egil og Stig-Ebert har fremragende toppledelse som interessefelt. Stig- Ebert har vært i store og varierte prosesser i næringslivet. På sin side, har Tor-Egil vært i mange topplederrekrutteringer i løpet av årene i rekrutteringsbransjen. Derfor vil sistnevnte og de andre i RUUD kunne utføre executive search i flere av næringslivetsseksjoner, ikke bare IT, retail og green tech. Fleksible og helhetlige tjenester (lederrekruttering Oslo) Når vi kommer inn til en organisasjon, analyserer vi virksomheten og kommer med råd om forbedringer og muligheter for effektivisering , avhengig av situasjonen. Om det viser seg at kunden har behov for mer enn topplederrekruttering/executive search, lager vi en plan på hvordan vi kan løse problemet. Dette kan dreie seg om opplæring, men også lederrekruttering, rekruttering av styremedlemer og helt ned til ansatte. Ofte stilte spørsmål Hvordan kan dere hjelpe oss i topplederrekrutteringen? RUUD er ikke bare en executive search- tjenesteleverandør, men også en verdiøkende og strategisk samarbeidspartner Hvordan sikrer dere konfidensialitet og personvern i prosessen? Vi prioriterer konfidensialitet og følger svært strenge retningslinjer for å sikre all informasjon hemmeligholdes og behandles konfidensielt, dette gjelder både kandidater og kunder. Hvilke fokusområder har RUUD spesialisert sin executive search i? Vår ekspertise ligger hovedsaklig i IT, retail og green tech innen industri og eiendom. Men vi har erfaring fra svært mange seksjoner av næringslivet og kan bistå dere i deres søken etter toppledelse, uansett fagområde. Hvordan har RUUD utarbeidet nettverket av topplederkandidater? Over tid har vi bygget svært gode relasjoner og tillit med våre kandidater. De er trygge på at vi prioriterer og verdsetter deres videre karriere og vekst. I hvilken grad kan RUUD bistå oss i rekruttering av mellomnivåledere og andre medarbeidere? Etter kartleggingen av organisasjonen deres og tolkingen av data, har vi et godt bilde av hvilke stillinger som trengs og ikke trengs. Når vi har fått mandat fra kunden, kan vi sette i gang en rekrutteringsprosess. Imidlertid bidrar vi også med visse typer opplæring og råd om prosessforbedring. Dette er en executive search-tjeneste, men med en helhetlig tilnærming, for å utvikle organisasjonens fulle potensiale. Ta en uforpliktende prat
- KONTAKT OSS | RUUD Executive
RUUD Executive er et forretningsorientert HR-selskap som verdiøker virksomheter innen organisasjonsutvikling, lederutvikling & ledersparring, HR & rekruttering og endringsledelse og strategisk sparring. Kontaktinfo Besøk oss. Spør om pristilbud HVEM VI ER HVEM VI ER HVA VI GJØR HVA VI GJØR KONTAKT KONTAKT MEDLEMMER MEDLEMMER INNSIKT INNSIKT BÆREKRAFT BÆREKRAFT STILLINGER STILLINGER Kontaktinfo KONTAKT INFO E-post post@ruud-executive.no Telefon + 47 408 57 488 Postadresse Postboks 1416 Vika, 0115 OSLO Besøk oss. FINN OSS RUUD Executive holder til svært sentralt på Spaces Tullinløkka i Kristian Augusts Gate 13. Spør om pristilbud Kontakt oss Vi vil gjerne høre fra deg! Send oss en forespørsel om pris, tilbud eller annet, så kommer vi tilbake til deg så fort som mulig. Send inn Takk for din henvendelse. Vi vil svare deg så raskt som mulig.
- STILLINGER | RUUD Executive
RUUD Executive utfører konfidensielle ledersøk/Executive Search med høy kvalitet og standard i markedet. RUUD Executive er et “retainer-selskap” og utfører kun oppdrag fra kunder med eksklusivitet i vår oppdragsavtale. Toppen av siden Ledige stillinger GDPR og personvern STILLINGER RUUD Executive utfører konfidensielle ledersøk/Executive Search med høy kvalitet og standard i markedet. RUUD Executive er et “retainer-selskap” og utfører kun oppdrag fra kunder med eksklusivitet i vår oppdragsavtale. Vi er varsomme og tar diskret kontakt med deg ved relevante stillinger. Vi arbeider i tråd med internasjonale retningslinjer fra Association of Executive Search Consultants (AESC) , gjeldende norsk lovverk og europeiske GDPR retningslinjer. Les mer her På hjemmesiden utlyser vi kun unntaksvis stillinger for våre oppdragsgivere, men vi er likevel svært interesserte i å komme i kontakt med dyktige leder- og/eller styrekandidater til våre oppdragsgivere. Våre kunder er internasjonale, og vi har et omfattende nettverk etter mange år i bransjen. Ledige stillinger Ledige stillinger GDPR og personvern FOR KANDIDATER I REKRUTTERINGSPROSESSEN: MERK: Ved å registrere din CV samtykker du i at den kan oppbevares av RUUD Executive i henhold til gjeldende norsk lovgivning og europeiske GDPR retningslinjer. Les mer her Registrer her For leder- eller styrekandidater vennligst registrer under. Tusen takk for din tid – vi skal gjøre vårt ytterste for å følge deg opp på en god og etterrettelig måte!